Jumat, 03 April 2020

Lirik Lagu Nias






Lirik Lagu Miti-Miti

Miti miti ba hadi gὃda nakhi ba khὃmi ha gowirio ni rino uli lalau, lalau mbanio ga’a ami sibai. ha gowirio ni rino uli lalau, lalau mbanio ga’a ami sibai.

Naese naese ba hadi gὃda ga’a ba khὃmi Lὃ u’a nambi ga’a abὃu du’u diwo, diwo gu awai adulo manu Lὃ u’a nambi ga’a abὃu du’u diwo, diwo gu awai adulo manu.

Miti miti bὃi kazi kazi nakhi wolisi ibonὃ khὃu nakhi tuka mabu sambua, sambua ma’ὃkho nakhi gὃu tezu ibonὃ khὃu nakhi tuka mabu sambua, sambua ma’ὃkho nakhi gὃu tezu

Naese naese so nisofugu khὃu ba bὃi kese ero falukha ba harimbale ὃbo, ὃ boho mbawa ba no’ὃboke ero falukha ba harimbale ὃbo, ὃ boho mbawa ba no’ὃboke

Miti miti khὃgu zagὃrὃ nakhi kodamὃ ube ba lulu nakhi na mὃrὃ ube, ube ba ngai nakhi na mofὃkhὃ ube ba lulu nakhi na mὃrὃ ube, ube ba ngai nakhi na mofὃkhὃ

Naese naese lὃ mὃido mὃido ga’a ba khὃmi nalo tandraya nisuzi na lὃ, na lὃ tufo ga’a ni borodi nalo tandraya nisuzi na lὃ, na lὃ tufo ga’a ni borodi

Miti miti ba faya khὃu sa mbu ni fabali na so gana’a nakhi so mbawi ὃroi, ὃroi namau nakhi lὃ olohi na so gana’a nakhi so mbawi ὃroi, ὃroi namau nakhi lὃ olohi

Naese naese hadia manὃ zi no taragu’ὃ naso dὃdὃu ga’a lὃ olohi ὃ’ae, ὃ’ae ba nomo wamatὃfa li naso dὃdὃu ga’a lὃ olohi ὃ’ae, ὃ’ae ba nomo wamatὃfa li

Miti miti lo mὃido mὃido nakhi bakhὃmi iza namau nakhi wa’amu’i ida, ida dali nakhi worogi
iza namau nakhi wa’amu’i ida, ida dali nakhi worogi


Lirik Lagu Tano Niha

Tanö niha banua somasido
Tanö si tumbu ya'o föna
He mukoli ndra'o ba zaröu
Balö olifudo sa'ia

Tanö si tumbudo
Mohili ŵa’ebolo ndraso 
So nungoni danö ba mbombo
Fasui asi sebolo

Reff :
Tanö niha Satabö sinanö
Soŵanua khönia lö  fa'ambö 
Ufabu'u ba ubelegö 
Me ya'ugö  sa dötönafö 

Tanö omasi'ö
No so'ö  ba duduma hörö
Amaedola nina ndra'ugö
Sangebua sondorongö    


Lirik Lagu Lua Lua Mbowo Sebua

Awai asio ama ba dõlõ – tõlõ
Raso nidanõ, mae mbo galitõ
Wakhe fakhaitõ owõkhi na utõlõ
i’oroi iraono no mirorogõ
Lõ mitehe mofõkhõ
Meno ebua mibe nihalõ
Mi be ono mbõ’õ

Ha tõi nda’o ama mifongambatõ
Ha tõi wa onomõ
me õbe yawa
Mbosi zalawa mbosi dalifusõ
Me mifemondi mbolo newali
Wa’oya ndo mbawi
Baero gana’a ni bu’ugõ
Baero mbõra ba goni

Reff :
Laeduru naya ana’a
Ni anõtõigõ khõgu bagowasa
No ube sumange dome salua
No ube famu’a gefe sobunga

Me da’õ wozu lua – lua
Wa’omasimi khõgu bawalõwa
Me mitulogõ ba lauru gana’a
Me mikhoi galogo mbawi sebua

Bõi mifatahi ba khõma ama – ina
Na mõiga baomo lõ hadõi ni’odõra
No arõrõga ba wamubu’a fo’õmõ sebua

Laeduru naya ana’a
Ni anõtõigõ khõgu bagowasa
No ube sumange dome salua
No ube famu’a gefe sobunga

Me da’õ wozu lua – lua
Wa’omasimi khõgu bawalõwa
Me mitulogõ ba lauru gana’a
Me mikhoi galogo mbawi sebua

Bõi mifatahi ba khõma ama – ina
Na mõiga baomo lõ hadõi ni’odõra
No arõrõga ba wamubu’a fo’õmõ sebua

Bõi mifatahi ba khõma ama – ina
Na mõiga baomo lõ hadõi ni’odõra
No arõrõga ba wamubu’a fo’õmõ sebua


EmoticonEmoticon